BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 15, 2008

カ ラ チュ チー

静かに僕が眠る時に
木から白い花びらは
僕の為に摘んで
きれいな白い花びらで
波立なしで
僕をすっかり被って
顔から足まで
一つずつ
花びらが落ちたせて
僕は見えないまで
花びらの下で
僕も白い花びらになるまで
。 。 。
when silently i have slumbered
from a tree
pick white petals
for me
with beautiful white petals
but without a tear
cover me
completely
from my face to my feet
one by one
let the petals fall
until i am seen no more
until under the white petals
a white petal
myself i will become

1 comments:

Mike said...

you really have a way with words... nice poem! :-)


but i don't like your template :-(
sorry....